Sobota
28 grudzień 2024


Imieniny:

Antoniusza, Cezarego, Teofilii
Sobota

° °
Niedziela
Poniedziałek
Czy w Grajwie odczuwalny jest smog
Kursy Średnie:
EUR4,1923
USD3,7625
CHF4,0097
GBP5,891
 
źródło NBP.pl
Lotto
16-01-18
4
5
15
21
24
27
2
7
16
27
36
49
Multi2
12-01-18
4
8
14
16
20
21
25
30
31
37
39
42
44
54
57
58
65
71
72
78
Plus: 65
Multi2
12-01-18
3
15
17
18
22
26
30
34
36
37
55
57
58
61
63
65
67
68
73
74
Plus: 65
Mini
16-01-18
28
31
32
37
41
Kolejna kampania reklamowa Mlekpolu
2014-10-24 10:02:33

Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w październiku rozpoczęła nową kampanię reklamową marki ŁACIATE. Celem działań komunikacyjnych jest przypomnienie konsumentom o wyjątkowej ochronie mleka w kartonowym opakowaniu, dzięki któremu zachowuje ono swoje wartości odżywcze.


Podobnie jak uprzednio kreacja wykorzystuje wizerunek dobrze znanej odbiorcom krowy Łaciatej, tym razem odpoczywającej w cieniu drzewa, co chronić ma ją przed światłem. Utrzymanie wypracowanej konwencji pozwala na przedstawienie historii, w której mądra krowa na pełnym zieleni pastwisku, w naturalny sposób szuka cienia, mając świadomość, jak wielkie znaczenie ma to dla zachowania wartości jej mleka.
Produkty mleczne są ważnym składnikiem diety, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, kiedy nasze organizmy są bardziej narażone na infekcje. Należy pamiętać o cennych składnikach, jakie możemy znaleźć w wyrobie mlecznym, przede wszystkim takich jak wapń, białko, witaminy, składniki mineralne, a także probiotyki, które pobudzają układ obronny i chronią przed infekcją, a w konsekwencji – także przed chorobą. Jak widzimy, wyroby mleczne to cenne produkty odżywcze, dlatego codziennie wypij szklankę mleka Łaciatego.

Działania komunikacyjne związane z kampanią realizowane są w telewizji, Internecie i na billboardach. Spot reklamowy emitują stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim, m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN Tematyczne, TVP Niszowe. Równolegle z kampanią TV, od 20 października bieżącego roku, prowadzona jest kampania na prestiżowych platformach internetowych, takich jak: Onet, WP, TVN player, Ipla, a także kampania bilbordowa oraz kampania Internetowa VOD.

Kampania outdoorowa rozpocznie się w listopadzie i zlokalizowana będzie w największych miastach w Polsce.


Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
redakcja@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011