Sobota
28 grudzień 2024


Imieniny:

Antoniusza, Cezarego, Teofilii
Sobota

° °
Niedziela
Poniedziałek
Czy w Grajwie odczuwalny jest smog
Kursy Średnie:
EUR4,1923
USD3,7625
CHF4,0097
GBP5,891
 
źródło NBP.pl
Lotto
16-01-18
4
5
15
21
24
27
2
7
16
27
36
49
Multi2
12-01-18
4
8
14
16
20
21
25
30
31
37
39
42
44
54
57
58
65
71
72
78
Plus: 65
Multi2
12-01-18
3
15
17
18
22
26
30
34
36
37
55
57
58
61
63
65
67
68
73
74
Plus: 65
Mini
16-01-18
28
31
32
37
41
Serki śmietankowe Łaciate- niezastąpione w kuchni!
2023-03-22 08:59:10

Serki śmietankowe Łaciate w nowej, silnej kampanii prezentują to, co ważne




Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie czwarty rok z rzędu realizuje kampanię serków śmietankowych Łaciatych. Produkty te są naturalne, zdrowe i pyszne, a delikatna konsystencja serków sprawi, że z ich dodatkiem nawet najprostsze danie zamieni się w królewski specjał. Kto ma w lodówce dowolny serek Łaciaty, nie musi się już martwić o doskonałe posiłki czy przekąski, i to niezależnie od okazji. W szerokiej gamie smaków, inspirowanych kuchniami świata, każdy znajdzie Łaciaty idealny dla siebie.

W ramach tegorocznej kampanii aktywacja konsumencka „ŁaciaTy i JA”, zapoczątkowana w 2020 roku, wchodzi na nowe obszary,a hasło przewodnie działań marketingowych dla markito „Łaciaty i ja, i to co ważne”. Mają one na celu ukazanie wszechstronności zastosowania serków Łaciatych i ich dopasowania do bieżących potrzeb konsumentów. Kampania opiera się na 4 filarach, jakimi są: pomysłowość, zaufanie i bezpieczeństwo, łatwość i wygoda oraz smak i zdrowie. Komunikacja bazuje na tradycyjnych polskich przysłowiach, przełamywanych jednak nowoczesną interpretacją.
Działania promocyjne dla serków śmietankowych Łaciatych w 2023 roku obejmują: komunikację w serwisie laciatyija.pl, emisję spotów w TV i na platformach VOD, promocję w social mediach, współpracę z influencerami oraz kampanię banerową. Chcemy, by dzięki różnorodności smaków i zastosowań kulinarnych serków – każdy znalazł wśród nich coś dla siebie i nauczył się, jak w zaskakujący, a jednocześnie prosty i szybki sposób wykorzystywać tę kategorię produktów do przygotowywania smakowitych dań i przekąsek – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Za realizację kampanii z ramienia SM Mlekpol odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki, za strategię i kreację odpowiadają zaś agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.
Kampania rozpoczęła się z początkiem marca i potrwa do końca roku.





Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
redakcja@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011