Piątek
27 grudzień 2024


Imieniny:

Fabioli, Jana, żanety
Piątek

° °
Sobota
Niedziela
Czy w Grajwie odczuwalny jest smog
Kursy Średnie:
EUR4,1923
USD3,7625
CHF4,0097
GBP5,891
 
źródło NBP.pl
Lotto
16-01-18
4
5
15
21
24
27
2
7
16
27
36
49
Multi2
12-01-18
4
8
14
16
20
21
25
30
31
37
39
42
44
54
57
58
65
71
72
78
Plus: 65
Multi2
12-01-18
3
15
17
18
22
26
30
34
36
37
55
57
58
61
63
65
67
68
73
74
Plus: 65
Mini
16-01-18
28
31
32
37
41
Mlekpol na targach SIAL China 2024
2024-06-10 08:50:28

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zaprezentowała swoje produkty podczas targów SIAL China 2024 w Szanghaju. W ramach realizacji projektu Trade Milk, wspólnie z innymi członkami Polskiej Izby Mleka, promowała polskie wyroby mleczarskie, cieszące się w Państwie Środka dużą popularnością.



SIAL China to największe tego typu wydarzenie w Azji i trzecie pod względem wielkości na świecie. Odbywające się od 28 do 30 maja 2024 r. targi zgromadziły blisko 5 tysięcy wystawców z ponad 70 krajów. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele polskich firm, między innymi Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.
– Chiny są obecnie jednym z ważniejszych importerów produktów Mlekpolu. Zapotrzebowanie tamtejszego rynku na wysokiej jakości wyroby mleczarskie, pomimo rozwoju produkcji własnej, nadal pozostaje na wysokim poziomie. Nasz udział w SIAL China to okazja do nawiązania kolejnych kontaktów biznesowych, rozmów z kontrahentami i konsumentami. To także szansa na zwiększenie rozpoznawalności Mlekpolu oraz zbadanie kluczowych oczekiwań i potrzeb odbiorców z tego regionu – mówi Piotr Jankowski, Dyrektor Wydziału Handlu SM Mlekpol.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol uczestniczyła w SIAL China dzięki udziałowi w projekcie Trade Milk, finansowanym ze środków Funduszu Promocji Mleka. Celem Trade Milk jest promocja polskich produktów mleczarskich i umocnienie ich pozytywnego wizerunku w Chińskiej Republice Ludowej. Grupa docelowa programu obejmuje dystrybutorów, przedstawicieli sieci handlowych, hurtowników oraz media.
Obecnie na eksport trafia ok. 30% produkcji SM Mlekpol – głównie do państw UE, ale także krajów, które nie prowadzą na tyle dużej własnej produkcji mleka, by zaspokoić potrzeby swoich mieszkańców. W tym obszarze Spółdzielnia skupia się na promocji produktów o długim terminie przydatności do spożycia. Mleko UHT Łaciate, Happy Barn i Milcasa – to trzy główne marki Mlekpolu, które są obecne na rynku chińskim zarówno na platformach e-commerce, w kanale HoReCa, jak i w kanałach tradycyjnych, np. supermarketach.



Pseudonim: Treść komentarza:


Pamiętaj nie jesteś anonimowy w sieci, twój adres to ec2-3-145-83-96.us-east-2.compute.amazonaws.com
Jesteś człowiekiem ?
Przepisz wspak te znaki: TREWQ1
Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
redakcja@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011